четвртак, 23. април 2020.

Кнауф "избацио" ироничну рекламу

У време када маркетинг може бити снажно оружје, челници Кнауфа пробали су да кроз своју рекламу замаскирају све оно што годинама уназад раде становницима Сурдулице.

Желећи, тобоже да представе себе као одговорну компанију у време епидемије вируса, свом овну кога користе
као маскоту, који морам признати делује застрашујуће попут неког демона, "привезали" су заштитну маску и тако послали поруку да сада морамо да чувамо здравље! Од када је њима важно здравље?

7 коментара:

  1. Trebali su umesto ovna da stave masku na vola direktora Jocu

    ОдговориИзбриши
  2. Što se tiče Knaufa, prvo i osnovno je da ta firma zajedno sa opštinom izgrade mernu stanicu za svakodnevno merenje,koja košta oko 150 hilj.eura.To je prvo i osnovno,sve ovo ostalo je plašim se zloupotreba u korist pojedinačnih interesa.

    ОдговориИзбриши
  3. Важна је мерна станица, али таква да и народ има увид у мерења.

    ОдговориИзбриши
  4. Kad imamo svakodnevno i kontinuirano merenje to je teško sakriti.

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da je to tako rešeno u Popovac-Paraćin,fabrika cementa.

    ОдговориИзбриши
  6. Не верујем им ништа. Посебно због тога што већ одређено време они раде заједно са локалним властима.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман01. мај 2020. 15:05

    E upravo zato,treba merna stanica,što ne verujemo ni jednima ni drugima.Ona bi bila u sistemu mernih stanica.Samo što rad i održavanje nije jevtino.

    ОдговориИзбриши