У време када маркетинг може бити снажно оружје, челници Кнауфа пробали су да кроз своју рекламу замаскирају све оно што годинама уназад раде становницима Сурдулице.
Желећи, тобоже да представе себе као одговорну компанију у време епидемије вируса, свом овну кога користе
као маскоту, који морам признати делује застрашујуће попут неког демона, "привезали" су заштитну маску и тако послали поруку да сада морамо да чувамо здравље! Од када је њима важно здравље?
Trebali su umesto ovna da stave masku na vola direktora Jocu
ОдговориИзбришиŠto se tiče Knaufa, prvo i osnovno je da ta firma zajedno sa opštinom izgrade mernu stanicu za svakodnevno merenje,koja košta oko 150 hilj.eura.To je prvo i osnovno,sve ovo ostalo je plašim se zloupotreba u korist pojedinačnih interesa.
ОдговориИзбришиВажна је мерна станица, али таква да и народ има увид у мерења.
ОдговориИзбришиKad imamo svakodnevno i kontinuirano merenje to je teško sakriti.
ОдговориИзбришиMislim da je to tako rešeno u Popovac-Paraćin,fabrika cementa.
ОдговориИзбришиНе верујем им ништа. Посебно због тога што већ одређено време они раде заједно са локалним властима.
ОдговориИзбришиE upravo zato,treba merna stanica,što ne verujemo ni jednima ni drugima.Ona bi bila u sistemu mernih stanica.Samo što rad i održavanje nije jevtino.
ОдговориИзбриши